Italië De aanloop.

25 juli 2022 - Den Dolder, Nederland

Vandaag de laatste dag thuis. Morgen de auto inpakken en naar Zoelen. Daar laden we de fietsen en het overige materieel in en dan staan we startklaar om woensdag richting Oostenrijk  (Solden) te rijden.

Het plan is om woensdag om 06.00 uur te vertrekken. Niet mijn sterkste kant, vroeg opstaan, maar we gaan het meemaken.

Dus vanavond nog even de nadenkende stilte, de gedachten laten stromen, Den Dolder en het leven hier nog maar eens overdenken.Woensdag het brein gebruiken om weer alle nieuwe ervaringen en indrukken op te slaan. Genieten van al dat nieuws. Vanuit de wetenschap dat de Dolderse basis er een is om op terug te kunnen vallen.

Hoe mooi kan ervaren dan zijn.

Ik hoop dat ik jullie kan meenemen ook op deze reis.

1. Jan en Ineke:
    25 juli 2022
    Lieve Frans,
    Je stort je weer in een nieuw avontuur. Hoe uitdagend!!! Geniet met volle teugen, Frans en laat ons mee genieten van je belevenissen!
    Lieve groeten van ons.😘
  2. Marian Veldhuis:
    26 juli 2022
    Wat fijn Frans dat je weer gaat reizen. Zelf ben ik met mijn zoon Daniël in Canada en zijn we volop aan het genieten van t land en cultuur.
    Wens je evenveel plezier
  3. Walter van der Griend:
    26 juli 2022
    Lang naar uit gekeken maar morgen is het zover. Eerste etappe met de auto. Donderdag met de fiets de Timmelsjoch op. Weer bericht is niet erg lekker boven op 2500 met 11 graden. Maar dat mag de pret niet drukken.
  4. Hans:
    Lieve Frans,

Maak samen met jouw en onze vrienden mooie herinneringen, fijn dat je deze met ons wilt delen!
    Houd je goed! Liefs van Els en mij.
  5. Conny:
    26 juli 2022
    Wat een avontuur gaan jullie tegemoet! Het wordt ongetwijfeld een ervaring om nooit te vergeten. Het meeste kijk ik uit naar onze hereniging bij Casale Rosso💋
  6. Jos&Matthieu:
    Hallo Frans,
    Wij wensen jou/jullie een onvergetelijke mooie reis,en heb het goed en hou het goed.We zien het verhaal en de beelden met belangstelling tegemoet!