Dat was dus Chili

20 oktober 2022 - Viña del Mar, Chili

We hebben een fantastische avond gehad. Afscheid nemen van mensen is vaak moeilijk. Maar van avond was het een enorme impuls om verder te gaan. Iedereen gaat zijn weg. Het leven laat zien dat het door gaat. Ons lepragroepje gaat morgen allerlei kanten op

Eentje gaat naar huis in Zwitserland, eentje gaat naar Panama, en een stel blijft nog een paar dagen hier  En ik ga naar Montevideo. Ben blij dat ik het regime in ,Chili mag verlaten. Ik denk  dat er nog erg veel te ontdekken valt in dit land. Maar voor mij heeft chilie nu afgedaan.

Het is goed om samen te zijn en het leert wat afscheid is. Weg voor nu, maar zeker niet weg voor altijd. We gaan het zien wie ik nog weer ga zien en spreken in de toekomst.

Morgen koffer reorganiseren, inpakken en naar Santiago; taxi is al geregeld.

Een mooi en waardevol afscheid van Chili. Het meest zuidelijk punt van mijn huidige reis

1. Walter van der Griend:
    20 oktober 2022
    Niet eens een foto van Chili?
  2. Harry Ietswaard:
    20 oktober 2022
    Op naar het volgende avontuur !!!
  3. Conny:
    E-nieuws wat deel 3 van je reis gaat brengen ☺️
  4. Henny:
    20 oktober 2022
    Op naar Montevideo! En naar vertrouwd gezelschap. Ben heel nieuwsgierig naar de volgende verhalen! Ik ga ze lekker op Curaçao lezen!!❤️
  5. Francine:
    24 oktober 2022
    Jemig Frans, hoe doe je t met je hoeveelheid kleding zolang? Drie hutkoffers mee/ heel efficiënt?
  6. Frans:
    24 oktober 2022
    Overal ter wereld zijn wasserettes hoor.
  7. Francine:
    24 oktober 2022
    Hahahaha heb ik nog nooit gebruikt.. wat ben ik een provinciaaltje!!! Je hebt t fijn hè? Geen last meer van je gekke salto van laatst?
  8. Frans:
    25 oktober 2022
    Het been en de heup doen langzaam weer wat ze moeten doen. Het blijft echter uitkijken hier. Verstappen doe ik nog steeds zo af en toe en dan zijn de woorden die uit mijn mond komen niet echt netjes.
  9. Francine:
    25 oktober 2022
    Hahaha ja snap ik!! Take care