Curacao, het vervolg.

22 september 2022 - Kokomo, Curaçao

Tja, eigenlijk valt er niet veel spannends te vertellen. Het is behoorlijk warm en het eiland is in de greep van de volgende tropische storm. Die zal volgens de weergoden vanmiddag en vannacht langs het eiland gaan met veel regen en wind.

Was vanochtend bij de AH hier en toen we buiten kwamen kregen we op de parkeerplaats al een voorproefje van de regen.

De auto stond op twintig meter max, maar ik had geen droge draag meer aan mijn lijf. Zelfs mijn onderbroek was nat. Was wel lachen en ach, het is warm water dus.......

Gisteren naar Willemstad geweest. Daar is in het laatste half jaar echt niets veranderd. Nog steeds veel leegstand in het winkelbestand. Eigenlijk is het een opeenhoping van souvenirwinkels, juweliers en nog meer souvenierwinkels.

Natuurlijk afgewisseld met restaurantjes en terrassen. Alles voor de toerist dus Maar ja, wat wil je als er bijna dagelijks van die joekels van cruiseschepen aanleggen?!

Gisterenavond gezellig bij Pirate Bay gegeten. Leuke tent op het strand.

Wat zijn zonsondergangen toch mooi.

1. Alex:
    22 september 2022
    De regen en de plaatselijke AH zullen voor de achterblijvers hetkenningspunten zijn 😂
    Al zou ik graag met je ruilen
  2. Walter van der Griend:
    22 september 2022
    Alweer een storm zal wel toeval zijn..
  3. Conny:
    Zelfs hier gaat het over Gaston. Zet je schrap ☔️⛈😉
  4. Jan en Ineke:
    22 september 2022
    Hopelijk hou je het komende dagen droog, Frans, op een glaasje wijn na.