Afscheid van Curaçao.

27 september 2022 - Kokomo, Curaçao

Morgen ochtend komt er een eind aan mijn heerlijke verblijf op Curaçao.

Gisteren hebben we een eilandtoer gemaakt. Het is mooi om te zien dat er zo n diversiteit is. Giga huizen die miljoenen waard zijn in het ene gebied en slooppanden in het andere gebied. Daartussen of niks of doorn bossen. Het verschil tussen arm en rijk is hier wel erg zichtbaar. En dus ook vlak naast elkaar.

We zijn naar het quarantaine station geweest en de oostkant van het eiland bekeken. Prachtige natuur,afwisselend, dus niet gek dat daar de meeste toeristische spots zijn

Maar het is daar ook druk en vol. Hoe anders is dan de westkant.

Kortom nog plek genoeg voor een aantal asielzoekers

Gisterenavond heerlijk gegeten bij de Heeren aan Zee

Het was mijn dankjewel aan Lisanne en Andreas voor een geweldig ontspannen verblijf hier.

Heerlijk om samen te zijn maar je eigen ding te kunnen en moeten doen. Dank dus.

Vandaag nog lekker n dagje niks. Een wasje,zodat ik morgen met een schone koffer verder ga, even strijken, een middagslaapje , een wijntje met het bezoek, en nog even koken.

Alles staat klaar voor de reis van mogen.

Ik ben er ook klaar voor.