Buenos Aires.

23 oktober 2022 - Buenos Aires, Argentinië

Jezus wat n enorme stad is dit zeg, en het is een mooie stad.  Een heel afwisselende stad. Soms denk je in New York te zijn,soms in Parijs en soms in ergens in Afrika. Helemaal leuk dus. Voor eenieder wat wils.

Vanmorgen werd ik wakker en mijn been begon direct te protesteren. Nadat ik de heup en het been even vaderlijk had toegesproken moest het maar gaan. Eerst even geld halen, het vliegt je hier de zak uit,

We besloten vandaag  met de hop on, hop off bus te gaan. Een prachtige manier om een indruk van de stad te krijgen. EN die stad is echt mooi. Prachtige parken, veel standbeelden, modern en wat ouder, brede boulevards giga bebouwing, en ga nog maar even door. Ik zou hier prima kunnen leven. Met natuurlijk een flatje aan het spoor in Den Dolder als buitenhuisje.

Het weer is vandaag niet echt vrolijk. Het is koud. De bus wordt dus al snel een blauwbekbus.  In de wind gewoon veel te koud. We besloten bij La Boka er uit te gaan. Heel erg leuk om al die verwaaide toeristen over die markt te zien lopen. Mijn god wat een meuk aan soeveniers is er te koop. Echt, er was werkelijk niets wat ik zou willen. Maar wel erg grappig om te zien. Vooral die beeldjes van de paus. Die stonden er al n paar jaar dus.

De rest van de route hebben we binnen in de bus gezeten. Daar was t warm.

Genoten heb ik zeker. Wat n mooie en interessante stad is dit

Bij de obelisk uitgestapt en gelopen naar t hotel. Een warme douche bracht mijn coretemperatuur weer op peil.

Het wijntje deed ook wonderen.

Vanavond in een geweldige kroeg gegeten.en dadelijk slapen. We kregen vanmiddag bericht dat we dinsdag om 05.00uur worden opgehaald voor de vlucht naar Iguazu. Gelukkig is het nog niet zover. Morgen lekker de stad in.

1. Frank Verkaik:
    23 oktober 2022
    Dat klinkt heerlijk Frans!:)
  2. Jan en Ineke:
    23 oktober 2022
    Interessant verhaal, Frans. Met veel foto's, leuk!
  3. Rob:
    23 oktober 2022
    Leuk om te lezen dat je ontdekkingsreis doorgaat.
    Geniet ervan.
  4. Conny:
    Leuk hoor!
  5. Francine:
    24 oktober 2022
    Mega bijzonder! Je vertelt het ook geweldig leuk, haha .. We kunnen echt een beetje meereizen zo! Wees voorzichtig en GENIET!